Реклама, Мусоидат дар сомона
CPM - чӣ аст? Чӣ тавр истифода CPM дар реклама?
Бо ташкили ВАО ва маъракаи рекламавӣ мазмун дар шабакаи гуна рекламадиҳандагон ҳисоб буҷаи тақрибан он. Маъракаи реклама муштариён муҳим аст барои дидани чӣ маблаѓњои људошаванда барои татбиқи он, ки оё пул сарф мешавад ва самаранокии, ки онҳо ҳамчун ният истифода бурда мешаванд. Дар ҳисоб намудани самаранокии реклама маҳсулот дар соҳаи банақшагирии ВАО дар асоси якчанд нишондиҳандаҳои, ки яке аз онњо индекси CPM аст. Чӣ ин рақам аст, ки чӣ тавр истифода бурдани он - пайдо намоед.
CPM - чаро он зарур
реклама CPM аст, ба он шудааст, аз асри гузашта маълум аст. Модули истифода бурда мешавад, дар ҳамаи маъракаҳои реклама, ки дар ВАО сурат гирифт. Нашри, телевизион ва радио ҳам истифода аз ин нишондод ба ҳисоб хароҷоти реклама. CPM аст, ки дар сурати истифода бурда он гоҳ ки ба нархи реклама намоиш меояд, як макони ягона нест, ва ҳазорҳо харидорони имконпазир. Дар айни замон, ва ба муомилот ин мӯҳлат дода шуд. Дар соҳибони платформаҳои реклама танҳо бо муомилоти онҳо ва ҳадаф мавзўии фаъолият, то қурби CPM муайян карда шуд, реклама, бо назардошти ин арзиши самаранок буд.
муайян CPM
Таърифи оддии CPM - арзиши ҳар ҳазор аст. Меояд, ки аз номи модул суханони англисӣ Арзиш-сари-ҳазор, ки дар он М - аз ададӣ Рум, ки маънояш 1000. Бинобар ин, масъалаи аз он чӣ CPM аст, шумо гуфтан мумкин аст, ки ин нархи як ҳазор таассурот рекламавии аст. Вақти бештар вуҷуд аст, рекламаи дар саҳифаҳои рӯзнома ва маҷаллаҳо, ки бештар аз он аст, дар радио бозӣ ва ё хондани дар канали телевизионии - бузургтар меъёри ин омил.
Њисоб CPM рекламаи онлайн маъракаҳои
Дар бораи Интернет, нақши намудани рекламаи одатан бозӣ баннерњо - онҳое, озори поп-калонсолон, ки то маъмул бо истифодабарандагон ҳастанд, ва он меорад пул ба соҳиби платформаҳои реклама. Дар машҳур бештар сомона, дар мардум бештар дар ҷустуҷӯи дар ин саҳифаи веб, рекламаи гарон бештар дар бораи ин сомона хоҳад фармоишгар арзиш дорад.
Рекламадињандагон манфиатдоранд, ки дар шумораи бештари имконпазир истифодабарандагон, ки диданд, парчами. Аз ин рӯ, чӣ CPM аст, ки он метавонад дар шакли математикӣ ба таври зерин нишон дода мешавад:
CPM = (нархи умумии тартибот реклама) / (рақами нақша афкор дар як парчами рўз) * 1000.
Акнун маълум, CPM аст, - он аст. Дар реклама ки ин яке аз нишондиҳандаҳои муҳим аст. Рекламадиҳандагон метавонанд ҳисоб чӣ қадар пул ба шумо лозим аст ба пардохти соҳиби сомонаи таъмини он, ки маълумоти дар шабака нишон дода шудааст, яке аз ҳазор истифодабарандагони.
Босираашон, ин ҳисоб мумкин аст аз ҷониби як намунаи оддӣ нишон медиҳад. Арзиши ҷойгир як парчами дар сомонаи як портали аст, барои мисол, 400 $ дар як ҳафта аст, ки омори сомонаи мазкур нишон медиҳад, ки як ҳафта дидани сомонаи тақрибан 10 ҳазор. Истифодабарандагон. Ҳамин тавр, як ҳисоб оддӣ медиҳад арзиши:
CPM = $ 400/10 000 * 1000 = $ 4 ба як ҳазор таассурот иттилоотӣ рекламаи.
Рекламадињандагон, бояд дарк намоянд, ки дар як намоиши оддии парчами дар вебсайти мавзӯӣ асосан иттилоотӣ аст. аст, кафолат, ки ҳамаи даҳ ҳазор нафар, ки саҳифаи дидан, боварӣ ба тугмаи оид ба парчами нест. оё меҳмон мехоҳанд пайванд ё не - он дар ҷолибияти парчами ва маълумоте, ки дар бораи он Фишка вобаста аст. Ҳар сомона лозим аст барои таъмин намудани ҳамаи маълумоти шумо ба ҳисоб хосият CPM аст. Ин фоиданок ба соҳиби сомона, шумо метавонед дарёбед. Аммо реклама, сифат ва ҷолиб он барои истифодабарандаи охирин дар вазифаи фармоишгар дохил карда мешавад.
модули Дастгирии CTR, усулҳои ҳисобкунии
Барои кам кардани хароҷоти баррасии дигар нишондиҳандаи - шохиси CTR. Номи низ аз забони англисӣ меояд ва пурра мисли Қурби ангуштзании тавассути садо - Меъёри CTR. CTR ба шумо нишон медиҳад, ки чӣ тавр одамон дар бораи парчами зер ва рафта, ба як муштарӣ саҳифа реклама. Дар ин модул вобаста ба дурустии сомона баргузидааст, зеро реклама назар бештар мувофиқ ва зарурӣ, ки бештар ба эҳтимоли, ки меҳмон манфиатдор дар иттилоот ва ангуштзании оид ба парчами. Усули ҳисоби ин нишондиҳанда чунин аст:
CTR = (шумораи истифодабарандагони, ки дар парчами куҷои) / (миќдори нақша афкор дар рӯзи Banner) * 100%.
Барои мисол, агар ба 20 ҳазор нафар, ки реклама диданд, пайванди паи истифодабарандагони 800, он гоҳ CTR аст 800/20 000 * 100 = 4%, аст, ки дар боло лимити пасттар доранд.
Эмпирикӣ исбот, ки ҳадди ақали CTR 3-5%. Агар камтар бошад, пас арзиши як муштарӣ эҳтимолӣ ба фоидаи назар зиёд, ва реклама бесамари баррасї ќабул карда намешаванд.
Бо истифода аз нишондиҳандаҳои
CPM метавонад ҳангоми интихоби шунавандагони мақсаднок танг истифода бурда мешавад. Масалан, вақте ки медодед, платформаи сомона парчами маълумот рекламадињандагон дар бораи синну сол, ҷинс, ҷои истиқомат, манфиатҳои ҳамаи меҳмонон ба қайд менамояд. Ҳамин тариқ парчами дилхоҳ танҳо ба онҳое истифодабарандагони, ки дар он маҳсулоти рекламавї, њисоб карда шуд пайдо мешавад. Буҷети маъракаи дар айни замон истеъмол иќтисодї бештар ва ба таври самаранок бештар.
Шумо низ бояд ба инобат фаъолияти аъзои доимии мегирад. Дар бештар ҳамон меҳмон мебинад маҳсулот Од ҳамин, ки пул бештар аз рекламадињандагон воридшуда, вале фармоишгар дар фармоишгар аз ин, дигар мегардад. Аз ин рӯ барои іисобіо босавод CPM ва CTR дар якҷоягӣ бо таҳлили амиқи маълумоти пешбининамудаи ҳамин платформаи реклама овардани натиҷаҳои дилхоҳ ба фармоишгар.
Нуқтаи дигаре, ки бояд ба инобат дар оғози маъракаи гирифта мешавад. Пардохт карда фош ва ё дар робита ба CPM, ё CTR. Ба ибораи дигар, фармоишгар бояд моҳияти modulo реклама баннерӣ CPM фаҳмидани - он аст, ки пардохти як ангуштзании нест, балки танҳо барои рекламаи намоиши маҳсулоти
Ҷамъбасти
Вақте аз ӯ пурсиданд чи CPM аст, шумо метавон гуфт, ки ин хосият яке аз муҳимтарин дар таҳлили самаранокии як реклама махсус аст, ва низ бояд ба инобат гирифта ҳангоми ҳисобкунии буҷети реклама мегирад. Гирифта ба суратҳисоб ва маблағи алоқаҳо иддаои фармоишгар имконпазир бо маълумот дар реклама ва нархи љойгир баннерӣ дар сайтҳои гуногун бо диққати мавзўї монанд. Бо дарназардошти ин параметрҳои, мумкин аст, ба ҳисоб самаранокии як платформаи реклама махсус ва бомуваффақият азхуд буҷети реклама.
Similar articles
Trending Now